Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Μια πρώτη αρχή...

Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα τον καθηγητή μου που δέχτηκε να με βάλει σε αυτή τη σελίδα ως συντάκτη.
Γι'αυτό θα προσπαθήσω να κάνω και εγώ ότι καλύτερο μπορώ για να συνεισφέρω σε αυτή την προσπάθεια του σχολείου μου στην ενημέρωση δηλαδή των ενδιαφερομένων για την σχολική μας ζωή και όχι μόνο.
 Για αρχή θα μιλήσω λίγο για το σχολείο αυτό... είναι συναρπαστικό, με τέλειους καθηγητές που κάνουν πάρα πολύ καλά τη δουλειά τους... είναι πολύ καλό αυτό διότι είμαι σίγουρη πως θα μας μάθουν πολλά πράγματα.... !!!
Είναι τεράστιο με μεγάλες τάξεις, ενσωματωμένες με A/C και διαδραστικό πίνακα..Μου αρέσει πάρα πολύ...!!😊😊
 Την πρώτη μέρα ήμουν κάπως μαζεμένη.....γιατί δεν ήξερα κανέναν, εκτός από μια φίλη μου από το δημοτικό... Τώρα αρχίζω και << χαλαρώνω >> , γνώρισα κι''άλλα παιδιά από την τάξη μου και έγινα φίλη με τα περισσότερα κορίτσια...
Εύχομαι καλό φθινόπωρο σε όλους τους αναγνώστες και καλή σχολική χρονιά στους συμμαθητές μου!!!


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                     
                                                                                                                                            
                                                                                                                                   
                                                                                                                            
                                                                                                                    
                                                                                                              
                                                                                                        
                                                                                                
                                                                                            
                                                                                          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Εφημερίδα των μαθητών του 2ου Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου θεσσαλονίκης