Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

(Ακούγοντας Μουσική-άρα) Αφιέρωμα στο θρύλο... Ronnie James Diiiiiiiiiioooooooooo

Πραγματικά για αυτόν τον θρύλο δεν ξέρω τι να πρωτοπώ...Όλοι οι καλλιτέχνες που διαλέγω μου αρέσουν τρελά αλλά τον Dio εκτός από τα τραγούδια του που θα τα θυμάμαι για παντα , τον έχω συνδέσει με μία εμπειρία  αξίζει να την αναφέρω...


O Dio ήταν αυτός που έκανε αυτή τη χειρονομία
σύμβολο του ροκ και της μεταλ... 
Πρέπει να πήγαινα δευτέρα δημοτικού τότε και είχα παεί στο σαλόνι να ακούσω ειδήσεις με τη μαμά ... Μ'αρεσε πάρα πολύ να το κάνω αυτό γιατί έτσι μάθαινα πράγματα απο 2 πηγές: τις ειδήσεις και τη μαμά που μου τα εξηγούσε... Εκείνη τη βδομάδα ο  αδερφός μου ήταν κατενθουσιασμένος που τα γενεθλια του ήταν πλέον κοντα και καθόταν μαζί μας χαρούμενος... Πρέπει να ήταν 16 Μαιου... Όλα ήταν σαν μία απλή μέρα, καθημερινή....
Όμως ξαφνικά μια στιγμή η μαμά βλέπει μία είδηση και αναστατώνεται ... Παίρνει τηλέφωνο τον θείο μου, μιλάνε για πολύ ώρα και εγώ (κουτσομπόλης) ακούω χωρίς να καταλαβαίνω τίποτα παρα μόνο την ένταση στη συζήτηση...Όταν το κλείνουν η μαμά μου λέει ότι πέθανε ένας από τους αγαπημένους τους τραγουδιστές...Ο Dio... 


Τότε δεν είχα αυτές τις προτιμήσεις στη μουσική,  δεν άκουγα και τόσο πολυ, έτσι ουτε που κατάλαβα για ποιον μιλούσαμε... Όμως αργότερα, 1-2 χρόνια το πολύ, όταν προσπαθούσα να εμπλουτίσω την ποικιλία τραγουδιών στο παλιό μου Mp3 άκουσα ένα τραγούδι Holy Diver... Είχα ακούσει το τραγούδι αυτό στο χωριό μου και ήμουν σίγουρος για αυτό (με δίδαξαν καλα σε αυτά😝😝) ...πάω λοιπόν και ρωτάω τη μαμά μου:
-Μαμά να σε ρωτήσω κάτι? Ναι ωραία, λοιπόν ξέρεις ένα τραγούδι Holy Diver απο έ...
-Ronnie James Dio... Πωω Λαμπρινέ τι μου θύμισες, είναι απο τους αγαπημένους του θείου σου και μαρέσει πολύ και εμένα ...


Κάπως έτσι έμαθα και μερικά ακόμη τραγούδια του όπως το Rainbow In The Dark, Heaven And Hell και ίσως το αγαπημένο μου Temple Of The King...

Καριέρα

Υπήρξε αρχικό μέλος των Sabbath, με τους οποίους έβγαλε τον δίσκο Heaven And Hell με το ομώνυμο single που πραγματικά αξίζει να ακούσετε. Ίδρυσε δικιά του μπάντα, Dio,  με πολλές επιτυχίες, ανάμεσα τους ξεχωρίζουν οι 2 πρώτοι δίσκοι, Holy Diver και Last In Line... Τέλος ήταν μέλος του συγκροτήματος του Richie Blackmoore, Rainbow, από τους οποίους έφυγε για μερικές διαφωνίες αλλά έδωσε στο κοινό ένα καταπληκτικό σύνολο κομματιών...Temple Of The King...Επίσης συμμετείχε και στο "κίνημα" του Hear N Aid, ένα συγκρότημα για φιλανθρωπικό σκοπό, και παρόλο που δεν το είχα ακουστά, όταν είδα τα μέλη της μου ήρθε και μια ιδέα για μελλοντικό άρθρο της σειράς, αφού ένα άλλο μέλος της μπάντας ήταν ο Rob Halford των..... Judas Priest!!!


Τραγούδια

Οι περισσότεροι, ειδικά οι μεγαλύτεροι σε ηλικία που είχαν την τύχη να "βλέπουν απο κοντά" τη καριέρα αυτού του απίστευτου καλλιτέχνη θα σας έδιναν πολλά περισσότερα και πιθανόν πιο γνωστά (αν κάποιος ξέρει, θα ήταν χαρά μου να τα ακούσω για αυτό υπάρχουν και τα σχόλια αλλωστε) αλλά αυτά που έβαλα εύχομαι να σας δώσουν μία καλή εικόνα...






Λυπάμαι πάρα πολύ που δεν είχα και δεν θα έχω ποτε την ευκαρία να παρακολουθήσω απο κοντά αυτόν τον θρύλο... Η φωνή του ξεχωρίζει παντοτε σε όλα τα τραγούδια και είναι εύκολο να καταλάβεις αν το τραγουδά εκείνος ή οχι...Μπορείτε να το κάνετε μια δοκιμή απλα πατώντας στο youtube "Rainbow Temple Of The King" και δοκιμάζοντας τις διάφορες εκδόσεις... Εκεί καταλαβαίνει κανείς το μεγαλείο της φωνής του... Τα αλλα 2 τραγούδια είναι ενας φόρος τιμής σε ένα απο τους αγαπημένους μου καλλιτέχνες!!



Θα επιστρέψουμε με Black Sabbath...Καλή συνέχεια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Εφημερίδα των μαθητών του 2ου Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου θεσσαλονίκης